BOKA BANA

Information om hur du bokar bana
samt vilka banpriser som gäller.

BOKA BANA

Laholms två utomhusbanor har det karaktäristiska Båstadgruset och är vackert belägna vid Stadsparken i Laholm. Det geografiska läget är gynnsamt med närhet till bland annat Båstad, Skummeslöv, Mellbystrand och Våxtorp.

Alla våra banbokningar sköts med MATCHi, en onlinetjänst för tennis och racketsport. Våra två grusbanor bokar du via länken nedan.

BOKA BANA HÄR

Banpriser:

Senior medlem: 90 kr/timme
Junior medlem: 50 kr/timme
Alla icke medlemmar: 150 kr/timme

På MATCHi kan du ansöka om medlemskap i Laholms TK. Som medlem har du bland annat billigare banpris. Du ges också möjlighet att vara med i olika medlemsaktiviteter som klubben anordnar, t.ex. vår kursverksamhet.

Vad behöver jag göra?

Medlem med registrerad mejladress: Vi skickar/har skickat en aktiveringslänk till de mejladresser vi har i vårt register. (Får du inte mejlet var god leta i din ”spam”/”skräppost” för att se om det har fastnat där.) När du har klickat på länken kommer du till registrering där du väljer att skapa ett nytt konto om du inte har använt matchi.se tidigare, annars väljer du att logga in med befintligt MATCHi-konto. Du kan sedan boka tider hos oss för rätt medlemspris.

Medlem utan registrerad mejladress: Kontakta klubben med din mejladress så får du en inbjudan.

Ej medlem: Gå in på MATCHi och registrera dina användaruppgifter.

Efter att du har följt dessa instruktioner är du redo. För bokning, klicka på ”boka” i menyn på MATCHi:s hemsida. Direktlänk

Får du problem med att boka eller undrar över något, läs stycket ”mer information” nedan eller kontakta oss så hjälper vi dig. Vi hoppas alla blir nöjda och vi tar gärna emot feedback och förslag på förbättringar som vi kan förmedla vidare (eller skriv en rad direkt till feedback@matchi.se).

Information om medlemskap i Laholms TK hittar du här.

Mer information:

Varför MATCHi: För en rimlig peng får vi en modernare lösning med möjlighet till matchning, bokning i mobilapp, ökad tillgänglighet, tidsbesparande administrativa funktioner samt kontinuerlig vidareutveckling av tjänsten. Detta betyder för dig som spelare att du i framtiden kan få ta del av nya funktioner samtidigt som du med samma inloggning kan boka tider på flera andra klubbar runtom i landet (även Båstad Sportcenter och Båstad Padelklubb).

Bokning och betalning: Du kan boka och betala med betal-/kreditkort direkt online. MATCHi stödjer säkra betalningar där du kan välja att spara dina uppgifter för att slippa knappa in kortnr mer än vid första köpet.

Bokningsregler: Bokning kan ske max 2 veckor framåt i tiden. Avbokning för återbetalning – minus reservationsavgift på 12,50 SEK om betalt med kreditkort – ska ske senast 6 h innan bokad tid.

Övriga vanliga frågor och svar.